Parbrize

​Procesul de reparare

Implica practicarea unei gauri de circa 0,1-0,3 mm la punctul de impact (cu o minibormasina avand o freza cu carbura de tungsten), pentru a indeparta eventualele cioburi fine si de a crea o cale de acces catre cavitatea din stratul de sticla.

– Injectarea sub presiune, cu un dispozitiv special, a unei rasini care va umple pana si cele mai mici cotloane ale cavitatii sau sparturii. Aceasta se intareste ca sticla sub actiunea razelor ultraviolete, lipind definitiv spartura si restaurand vizibilitatea in punctul afectat.

– Intarirea rasinii (polimerizarea) sub efectul razelor ultraviolete (de la soare sau o lampa speciala). Rasina capata duritatea sticlei, “lipind” definitiv avaria.

-finisarea reparatiei cu o lama speciala, care aduce reparatia la nivelul parbrizului. La atingere nu se simte nicio diferenta intre reparatie si geamul neatins din jur.

Ce se poate repara?

REPARAM PROFESIONAL toata gama de “ciupituri si “ciobituri” cu un diametru de pana la 30-35 mm, precum si crapaturi cu o lungime de până la 500 mm. In anumite conditiii, se pot repara crapaturi de lungime mult mai mare. Este vorba de crapaturile “proaspete” la parbrize foarte mari ( si scumpe!) de la autocare sau utilaje speciale. De exemplu, cea mai lunga crapatura reparata a avut peste 2 METRI!

Formular contact

Acord prelucrare date

8 + 1 =

Reparatii parbrize

in Bucuresti si imprejurimi

Deschis – luni-vineri 8-17, sambata 8-13

venim noi la dumneavoastra

Suna:

0722.606.610; 0739.771.000